1. Postanowienia ogólne

  2. Definicje

  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  5. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

  6. Tryb postępowania reklamacyjnego

  7. Własność intelektualna

  8. Postanowienia końcowe

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Strona www.bump12.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.bump12.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.bump12.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.bump12.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy

Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

2.DEFINICJE

 

FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.bump12.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.

REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.

USŁUGODAWCA – Bartłomiej Gargula wykonujący działalność gospodarczą pod firmą BUMP'12, adres siedziby: Jastrzębie-Zdrój 44-335, Ul.Ruchu-Oporu 26/7, adres do doręczeń: Jastrzębie-Zdrój 44-335, Ul.Ruchu-Oporu 26/7, NIP: 6332241435, REGON: 385419568, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: kolektyw@bump12.pl, tel. 531092098.

USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.

 

3.RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

korzystanie z Formularza Kontaktowego,

Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

 

4.WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

komputer z dostępem do Internetu,

dostęp do poczty elektronicznej,

przeglądarka internetowa,

włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

5.TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

 

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kolektyw@bump12.pl

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

6.WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.bump12.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.bump12.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.bump12.pl, bez zgody Usługodawcy.

Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.bump12.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

 

7.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.bump12.pl jest Bartłomiej Gargula wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą BUMP'12 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności: Jastrzębie-Zdrój 44-335, Ul.Ruchu-Oporu 26/7, adres do doręczeń: Jastrzębie-Zdrój 44-335, Ul.Ruchu-Oporu 26/7, NIP: 6332241435, REGON: 385419568, adres poczty elektronicznej (e-mail): kolektyw@bump12.pl, zwany/a dalej "Administratorem".

Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

 

2.RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH, CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. 

 

Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony www.bump12.pl w przypadku:

skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.

 

 

3.RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. 

 

  • Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:

  • Imię i nazwisko,

  • Data urodzenia,

  • Adres (zamieszkania),

  • Adres e-mail,

  • Numer telefonu,

 

 

4.OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. 

 

Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:

w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

 

Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.

Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.

 

Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

przetwarzane zgodnie z prawem,

zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,

merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

 

5.UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

 

Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

 

6.PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

 

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Podstawy prawne żądania użytkownika:

  • Dostęp do danych – art. 15 RODO

  • Sprostowanie danych – art. 16 RODO.

  • Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.

  • Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.

  • Przeniesienie danych – art. 20 RODO.

  • Sprzeciw – art. 21 RODO

  • Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.

 

W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: kolektyw@bump12.pl.

W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

7.PLIKI "COOKIES"

 

Strona Administratora używa plików „cookies”.

Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.

W ramach strony stosowane są rodzaje plików "cookies": sesyjne

„Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).

Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.

Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.  Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

 

8.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

REGULAMIN

POLITYKA PRYWATNOŚCI

JAK ZAMAWIAĆ

Dopasowując się do Twoich potrzeb, nasz Sklep internetowy daje Ci możliwość szybkiego zakupu wybranego produktu bądź produktów.
Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, przez usługi Poczty Polskiej z wyjątkiem wysyłek za granice, dostawy na terenie Europy są dostarczane przez usługi kuriera GLS. 

Proces składania zamówienia to kilka prostych kroków: 

 

  1. Wybór produktu i kompletowanie zamówienia

  2. Dostawa oraz miejsce wysyłki

  3. Wybranie formy dostawy

  4. Wybór płatności

  5. Finalizacja zamówienia

  6. Status oraz potwierdzenie wysyłki

 

1. KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w chwili umieszczenia produktu w Koszyku za pomocą przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”.
W trakcie kompletowania zamówienia - aż do momentu kliknięcia na przycisk „Przejdz do płatności”, masz możliwość podglądu koszyka oraz modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia.

 

2.WYBÓR DOSTAWY ORAZ MIEJSCA WYSYŁKI

 

W kolejnym kroku poprosimy Cię o wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu płatności i wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie (www.poczta-polska.pl), albo za usługą kuriera świadczonego przez firmę kurierską GLS.

Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła sprawnie, a zakupiony produkt jak najszybciej do Ciebie trafił. Łączny czas realizacji zamówienia to cztery (5) dni robocze: dwa (2) dni robocze na skompletowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi oraz dwa (3) dni robocze na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika. W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania kwoty. Ceny kosztu dostawy są liczone sposobem wagowym oraz są widoczne w koszyku przy zamówieniu. 

Wrazie opóźnienia wysyłki niezwłocznie prosimy o kontakt mailowy z naszym supportem store@bump12.pl

Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej. 

 

3.WYBÓR PŁATNOŚCI

 

Klient przy składaniu zamówienia może wybrać następujący sposób płatności ceny oraz kosztów dostarczenia towaru:

  1. Płatności błyskawiczne w tym BLIK poprzez serwis Tpay 

  2. Kartą płatniczą poprzez serwis PayPal z siedzibą w Luksemburgu (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) 

  3. Przelewem tradycyjnym na wskazany numer konta:  02 1050 1605 1000 0097 2534 6374 Wydawnictwo Muzyczne BUMP'12

 

4.FINALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Kiedy wybrałeś już wygodny sposób płatności zostaniesz przekierowany na stronę odpowiedniego serwisu aby dokonać płatność. Postępuj zgodnie z krokami danych serwisów płatnościowych.

 

6.STATUS ORAZ POTWIERDZENIE WYSYŁKI

 

Po opłaceniu zamówienia zostaniesz ponownie przekierowany na naszą strone i poinformowany o finalizacji transakcji na podany adres e-mai zamówienia. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia oraz wysyłki wpisując swój adres e-mail w interfejsie naszego sklepu - przycisk "Zaloguj się". W dniu wysłania towaru poinformujemy Cie mailowo o wysyłce zamówienia. 

 

 

 

 

 

 

KOSZYK

BUMP'12 Wydawnictwo Muzyczne | Barto'cut12 | Peepz | Nawaj | Kobyła | Dawid Borysiewicz | Sydoz | (!)Nagłośnienie

BUMP'12™ Wszelkie prawa zasteżone
SKLEP: sklep@bump12.pl
GŁÓWNY: kolektyw@bump12.pl 

Wydawnictwo Muzyczne BUMP'12

Nr. Konta: 02 1050 1605 1000 0097 2534 6374